farhang

فرهنگ و اثرات آن بر جامعه

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

خرابی جایگاه

افسران - خرابی جایگاه و هلاکت خود



www.bddsh.blog.ir

موافقین ۳ مخالفین ۰

لباس نظامی

هاشمی، روحانی و احمدی نژاد در لباس نظامی/ عکس
برچسب ها: روحانی ، هاشمی ، لباس نظامی
موافقین ۱ مخالفین ۱

رستورانهای زیبا وعجیب

رستوران داینیگ پود در تایلند
شاید واسه خیلی از ماها غذا خوردن توی ارتفاع عجیب باشه اما اگه از این کار لذت می برین، می تونین یه نوع از غذاخوردن توی هوا رو در " رستوران داینیگ پود تایلند " تجربه کنین. در این رستوران شما و همراهاتون سوار یه اتاقک ننو مانند میشین که یه میز پذیرایی وسط اونه و بعد شما رو بالا میکشن تا وسط درخت ها و غذاتون رو روی آسمون و همراه با لذت بردن از منظره جنگلی اطراف و آرامشی که در فضا حاکمه نوش جان می کنین. نکته جالب در مورد سرویس دهی این رستوران اینه که سفارشاتون توسط خدمتکارها با زیپ لاین آورده میشه.

رستوران قصر یخی فنلاند
تا حالا شده با خودتون فکر کنین که غذا خوردن توی یه فضای یخی چه حالی میتونه داشته باشه؟ رستوران قصر یخی فنلاند" همون جائیه که می تونین غذا خوردن بین یخ ها رو توش تجربه کرد. این رستوران که در کنار هتلی به همین اسم قرار داره، هر ساله یا از اول ساخته میشه یا اینکه مورد بازسازی قرار میگیره، چرا که با هر بار آب شدن یخ ها آسیب زیادی به این رستوران وارد میشه. این رستوران داخل یخ درست شده و دماش بین 5 تا 10 درجه زیر صفره اما غذاهایی که توی این رستوران سرو میشه، غذاها و نوشیدنی های گرمه که شما رو گرم می کنه. معروف ‌ترین غذای این رستوران خوراک ماهی‌های قطبی هست.

رستوران زیر دریایی ایتاها جزیره رنگالی در کونراد مالدیو
این رستوران یکی از قشنگترین رستوران های دنیاست که همونطور از اسمش مشخصه، زیر دریا قرار داره و تنها رستورانیه که کاملا از شیشه ساخته شده، مثل آکواریومی که به جای ماهی توش آدم وجود داره و اطرافش پر از ماهیه. این رستوران که 5 متر زیر دریا قرار داره ، جای فوق العاده رویایی واسه صرف یه وعده صبحانه و یا حتی مراسم خاصی مثل مراسم نامزدیه..

 رستوران اسکای صوفیه،‌ بلغارستان
این رستوران یه پیشنهاد فوق العاده ست واسه کسایی که دوست دارن غذا خوردن توی آسمون رو تجربه کنن! این رستوران از یه میز و تعدادی صندلی تشکیل شده که بعد از چیده شدن وسایل پذیرایی با کمک یه جرثقیل به آسمون رفته و شما می تونین توی فاصله 50 متری از زمین غذاتون رو نوش جان می کنین. به جز بلغارستان در جاهای دیگه ای مثل سیدنی، تورنتو، ریگا، لاس وگاس، بوداپست و ... این مدل رستوران وجود داره.

رستوران توالت مدرن (modern toilet) در تایپه تایوان
شاید حتی با شنیدن اسم این رستوران هم حالتون بد بشه، چه برسه به این که بخواین غذایی توش تست کنین. در واقع همه دکوراسیون این رستوران با ظروفی مثل توالت فرنگی و صندلی هایی از توالت فرنگی تزئین شده که قطعا نمی تونه خیلی جذاب باشه، حتی غذاهایی که در این رستوران سرو میشن ظاهر خوشایندی ندارن.

رستوران کلینیک در سنگاپور
شاید باورش عجیب باشه اما خیلی ها فقط به خاطر دیدن و غذا خوردن توی این رستوران به سنگاپور میرن. رستورانی که تمامی دکوراسیونش شبیه تجهیزات بیمارستانه و حتی پیشخدمت هاش هم با لباس پرستاری از مشتریان پذیرایی می کنن. همه چیز توی این رستوران خیلی جالبه، از نوشیدنی هایی که توی کیسه خون ریخته میشه تا سس هایی که توی سرنگ وجود داره و ...

رستوران نینجا توکیو
واسه اونایی که از ماجراجویی لذت می برن، این رستوران بهترین گزینه ست. رستورانی با مسیرهای پر رمز و راز و درهای پنهون که در نهایت منتهی میشه به سالن غذاخوری. پیشخدمت های اینجا با لباس های نینجا ازتون پذیرایی  میکنن. تنوع غذایی این رستوران خیلی زیاده و البته باید گفت که سطح قیمت بالایی هم داره. جالب اینجاست که وقتی نینجا ها مطمئن میشن که شما مشغول خوردن غذا هستین با حقه هاشون حسابی شما رو غافلگیر میکنن که می تونه در نوع خودش خیلی هیجان انگیز باشه.

موافقین ۵ مخالفین ۰

شادی مردم از برد والیبال

 
موافقین ۲ مخالفین ۱